Covid ikon

BEMÆRK: Vi har åbnet op igen for gudstjenester på alle lokationer fra den 2. maj. Find retningslinjerne her

Valby
Banevolden 46, 2500 København
Find vej

Valby er en bydel i rivende udvikling med en rig historie bag sig og en spændende tid foran sig. Vi ønsker at være en lokation for og i Valby, som rækker ud, betjener og opbygger.

Bliv forbundet!

Vi vil gerne hjælpe dig med at finde ind i et fællesskab om du er ung eller ældre, ny i troen eller har været kristen i mange år. Kirke er ikke kun om søndagen, men i høj grad også relationerne i løbet af ugen. Det er f.eks. muligt at komme med i en netværksgruppe, hvor vi mødes rundt omkring i hjemmene, spiser sammen og deler troen og livet.
De unge mødes også i ugens løb til fællesskab i kirken, i hjemmene eller til forskellige arrangementer rundt omkring i byen.

NetværksgrupperTeens & UngeGame Night
Lokationspræst Valby

Jeppe er lokationspræst i Valby. Han er uddannet cand.theol. og gift med Hannah, som han bor i Vanløse med.

Gudstjeneste
Den 1. søndag i måneden er vi samlet på Frederiksberg til fællesgudstjeneste. Det er også kl. 10:30. Få det samlede overblik her.

Gudstjenesten i Valby begynder kl. 10:30, men du er velkommen allerede fra kl. 10, hvor kaffen er klar.

Vi har rytmisk og medlevende lovsang, forkyndelse og god kaffe, samvær og fællesskab efter gudstjenesten enten i vores café på 1. sal ellers tager vi gerne over i Søndermarken efter gudstjenesten i forår/sommer-sæsonen.

Der er børnekirke under gudstjenesten, så børnene også har noget at tage med sig hjem.

GAME NIGHT

Vi finder de gode gamle brætspil frem, sætter lidt musik på og serverer lidt snacks og drikkevarer (sodavand, kaffe og te).
GAME NIGHT er et åbent event for unge - danske og internationale, som ønsker at skabe relationer og nye venskaber, samt muligheden for at finde en lokal frikirke. Vi mødes en fredag om måneden og det er helt gratis at deltage. Tag dine venner og gerne dine egne brætspil med.

GAME NIGHT

Netværksgrupper i Valby